Ceny služeb jsou vždy nastaveny individuálně a vycházejí zejména ze složitosti věci a jejího rozsahu. Odhad výše odměny tedy nelze stanovit blíže bez znalosti kauzy. Před převzetím věci však klienty vždy informujeme o předpokládaném rozsahu práce a o předpokládaných celkových nákladech, které bude ze strany klienta nutné vynaložit na vyřešení věci.
Pokud nám zašlete stručný popis Vašeho problému, provedeme nezávazné základní posouzení a připravíme cenovou nabídku na míru s uvedením předpokládaných právních kroků a nákladů nezbytných pro vyřešení věci.
Obecně je cenu služeb možné stanovit jako hodinovou, úkonovou či podílovou.
V případě úkonové odměny je účtována dohodnutá částka za každý úkon právní služby dle vyhlášky Ministerstva spravedlnosti č. 177/1996 Sb., o odměnách advokátů a náhradách advokátů za poskytování právních služeb. Právní služby, které nejsou úkonem dle této vyhlášky, jsou pak zpravidla účtovány zvlášť podle dohodnuté hodinové sazby.
Při navázání spolupráce s klientem vybíráme zálohu na úhradu poskytovaných právních služeb klientu. Záloha může být uhrazena v hotovosti do pokladny kanceláře nebo na bankovní účet kanceláře. V průběhu poskytování právních služeb jsou služby hrazeny ze zálohy, o čemž je klient informován. V případě, že záloha není zcela vyčerpána při ukončení poskytování právních služeb, přebytek se vrací klientovi. V případě její vyčerpání v průběhu poskytování služeb můžeme požadovat její doplnění.
Klienti hradí advokátu výdaje, které jejich jménem uhradí. Jedná se zejména o soudní, správní či jiné poplatky. O nutnosti hotových výdajů je klient předem informován.
Pokud jsou právní služby poskytovány mimo sídlo kanceláře v Brně, účtuje kancelář také promeškaný čas. Jedná se zpravidla o čas trávený cestou k soudu, policii či na jednání s protistranou, pokud je mimo kanceláře. Pracovník kanceláře, který stráví na cestě, nemůže tak poskytovat tak právní službu žádnému z klientů, což je nutné kompenzovat. Promeškaný čas účtujeme sníženou částkou, za každou započatou půlhodinu.